середа, 16 лютого 2022 р.

Діагностична робота (перевірка мовних знань і вмінь) у ІІ семестрі 2-го класу

Примітка. Завдання охоплюють такі вивчені теми: «Досліджую іменники», «Досліджую прикметники», «Досліджую дієслова» (за програмою О. Савченко).

І варіант

1. У якому рядку слова розміщені у такому порядку: іменник, прикметник, дієслово?
а) Праця, працювати, працьовитий;
б) мрія, замріяний, мріяти;
в) задоволений, задовольнити, задоволення.

2. У якому рядку всі  слова означають один предмет, одну ознаку, одну дію?
а) Думка, вдумливі, думають;
б) орієнтири, орієнтовний, орієнтується;
в) вигадка, вигаданий, вигадує.

3. Знайди рядок, у якому сполучення слів записані правильно. Познач його.
а) Марія, Петрович, Шевченко;
б) місто Корець, гори карпати, озеро Світязь;
в) Чорне море, Дніпро, орлик.

4. Добери до поданих слів слова, протилежні за значенням.
Позитив – _______________,
сумний – ________________,
піднявся – _______________.

5. Спиши. У дужках постав запитання до слів.
(______?) Оленка (_____________?) здійснила (_______?) достойний (_____?) вчинок.

ІІ варіант
1. Познач рядок, у якому слова відносяться до різних частин мови.
а) Бажання, потрібний, знати;
б) наполегливий, здійснити, прагнути;
в) воля, успіх, ситуація.

2. У якому рядку всі  слова означають багато предметів, багато ознак, багато дій?
а) Гарантія, гарантійні, гарантують;
б) уміння, умілий, уміє;
в) помилки, помилкові, помилилися.

3. Знайди рядок, у якому допущена помилка.
а) Василько, Хмельницький, Павлівна;
б) Крим, село Старий Корець, Корова зірка;
в) річка Горинь, Україна, вулиця Миру.

4. Утвори словосполучення із поданих слів.
Позитивний, емоція – ______________________,
керувати, люди – __________________________,
поведінка, школа – ________________________.

5. Склади речення із 3-4 слів, у яких є іменник, прикметник та дієслово. Запиши його.
__________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар