За підручником «Математика – 2» (автори: С. О. Скворцова; О. В. Онопрієнко), 2019.
4 год
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примі-тки |
Узагальнення і
впорядкування знань і вмінь за 1 клас |
|||
1.
|
|
Повторюємо нумерацію чисел першої сотні. (с. 4) |
|
2.
|
|
Порівнюємо числа. (с. 5) |
|
3.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі
нумерації. (с. 6) |
|
4.
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання. (с. 7) |
|
5.
|
|
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10. (с. 8) |
|
6.
|
|
Досліджуємо задачі. (с. 9) |
|
7.
|
|
Досліджуємо задачі. (с.
10) |
|
8.
|
|
Аналізуємо задачу. (с.
11) |
|
9.
|
|
Досліджуємо задачі. (с.
12) |
|
10.
|
|
Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності. (с. 13) |
|
11.
|
|
Повторюємо геометричні фігури; величини. (с. 14) |
|
12.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100. (с.
15) |
|
13.
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно. (с. 16) |
|
14.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно. (с. 17) |
|
15.
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами. (с.
18) |
|
16.
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа різними способами. (с. 19) |
|
17.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с. 20) |
|
18.
|
|
Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік. (с.
21) |
|
19.
|
|
Діагностична
робота № 1 з теми
«Узагальнення і впорядкування знань і вмінь за 1 клас». |
|
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд в межах 20 |
|||
20.
|
|
Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки. (с. 23) |
|
21.
|
|
Визначаємо порядок виконання дій у виразах. (с. 24) |
|
22.
|
|
Складаємо задачі. (с.
25) |
|
23.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. (с.
26) |
|
24.
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків. (с. 27) |
|
25.
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. (с. 28) |
|
26.
|
|
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа. (с.
29) |
|
27.
|
|
Використовуємо переставний закон додавання. (с. 30) |
|
28.
|
|
Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними. (с.
31) |
|
29.
|
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20. (с.
32) |
|
30.
|
|
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання. (с. 33) |
|
31.
|
|
Обчислюємо периметр многокутника. (с. 34) |
|
32.
|
|
Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних. (с.
35) |
|
33.
|
|
Досліджуємо дві послідовні задачі. (с. 36) |
|
34.
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20. (с. 37) |
|
35.
|
|
Діагностична
робота № 2: усні обчислення. Знайомимося із виразами зі змінною. (с.
38) |
|
36.
|
|
Досліджуємо задачі з двома запитаннями. (с.
39) |
|
37.
|
|
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів. (с.
40) |
|
38.
|
|
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її
компонента. (с. 41) |
|
39.
|
|
Порівнюємо математичні вирази. (с. 42) |
|
40.
|
|
Знайомимося з прийомом округлення. (с. 43) |
|
41.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с.
44) |
|
42.
|
|
Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми. (с.
45) |
|
43.
|
|
Віднімаємо числа різними способами. (с.
46) |
|
44.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с.
47) |
|
45.
|
|
Діагностична
робота № 3 з теми «Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд в
межах 20». |
|
Розв’язування складених задач |
|||
46.
|
|
Знайомимося зі складеною задачею. (с. 49) |
|
47.
|
|
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі. (с.
50) |
|
48.
|
|
Ділимо складену задачу на прості. (с. 51) |
|
49.
|
|
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми. (с.
52) |
|
50.
|
|
Записуємо розв’язання задачі виразом. (с.
53) |
|
51.
|
|
Розв’язуємо задачі двома способами. (с.
54) |
|
52.
|
|
Розв’язуємо задачі різними способами. (с. 55) |
|
53.
|
|
Виконуємо дії з величинами. (с. 56) |
|
54.
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження різниці. (с. 57) |
|
55.
|
|
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова. (с.
58) |
|
56.
|
|
Перевіряємо додавання і віднімання. (с.
59) |
|
57.
|
|
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. (с.
60) |
|
58.
|
|
Розв’язуємо задачі. (с. 61) |
|
59.
|
|
Діагностична
робота № 4 з теми «Розв’язування складених задач». |
|
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд в межах 100 |
|||
60.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. (с. 63) |
|
61.
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка. (с. 64) |
|
62.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. (с.
65) |
|
63.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. (с.
66) |
|
64.
|
|
Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. (с.
67) |
|
65.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. (с.
68) |
|
66.
|
|
Розв’язуємо задачі. (с. 69) |
|
67.
|
|
Розв’язуємо задачі. (с. 70) |
|
68.
|
|
Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення. (с.
71) |
|
69.
|
|
Обчислюємо різними способами. (с. 72) |
|
70.
|
|
Досліджуємо кут. (с. 73) |
|
71.
|
|
Одержуємо прямий кут. (с. 74) |
|
72.
|
|
Досліджуємо прямокутник. (с. 75) |
|
73.
|
|
Досліджуємо прямокутник. (с. 76) |
|
74.
|
|
Досліджуємо квадрат. (с. 77) |
|
75.
|
|
Визначаємо периметр многокутника. (с. 78) |
|
76.
|
|
Розв’язуємо задачі. (с.
79) |
|
77.
|
|
Розв’язуємо задачі. (с. 80) |
|
78.
|
|
Досліджуємо коло і круг. (с. 81) |
|
79.
|
|
Досліджуємо коло і круг. (с. 82) |
|
80.
|
|
Діагностична
робота № 5 з теми «Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд в
межах 100». |
|
81.
|
|
Шукаємо шлях розв’язування задачі. (с.
83) |
|
82.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. (с.
84) |
|
83.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. (с.
85) |
|
84.
|
|
Розв’язуємо задачі. (с. 86) |
|
85.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. (с.
87) |
|
86.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. (с.
88-89) |
|
87.
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. (с.
90) |
|
88.
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. (с.
91) |
|
89.
|
|
Досліджуємо задачі. (с. 92) |
|
90.
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно. (с. 93) |
|
91.
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с.
94) |
|
92.
|
|
Досліджуємо задачі. (с. 95) |
|
93.
|
|
Досліджуємо задачі. (с. 96) |
|
94.
|
|
Порівнюємо математичні вирази. (с. 97) |
|
95.
|
|
Використовуємо в обчисленнях прийом округлення. (с.
98) |
|
96.
|
|
Додаємо і віднімаємо різними способами. (с.
99) |
|
97.
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини. (с.
100) |
|
98.
|
|
Перевіряємо додавання і віднімання. (с.
101) |
|
99.
|
|
Діагностична
робота № 6 з теми «Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд в
межах 100». |
|
Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення |
|||
100.
|
|
Досліджуємо суму однакових доданків. (с.
103) |
|
101.
|
|
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел. (с.
104) |
|
102.
|
|
Додаємо і віднімаємо однакові числа. (с.
105) |
|
103.
|
|
Розв’язуємо задачі. (с. 106) |
|
104.
|
|
Знайомимось із арифметичною дією множення. (с. 107) |
|
105.
|
|
Знайомимось із арифметичною дією ділення. (с.
108) |
|
106.
|
|
Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка. (с.
109) |
|
107.
|
|
Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення. (с.
110) |
|
108.
|
|
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею. (с.
111) |
|
109.
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення. (с. 112) |
|
110.
|
|
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. (с.
113) |
|
111.
|
|
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10. (с.
114) |
|
112.
|
|
Вивчаємо ділення на рівні частини. (с. 115) |
|
113.
|
|
Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. (с.
116) |
|
114.
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2. (с.
117-118) |
|
115.
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі. (с. 119) |
|
116.
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми. (с. 120) |
|
117.
|
|
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник. (с.
121) |
|
118.
|
|
Діагностична
робота № 7 з теми «Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення». |
|
119.
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3. (с.
122) |
|
120.
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3. (с. 123) |
|
121.
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці. (с. 124) |
|
122.
|
|
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння. (с.
125) |
|
123.
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4. (с.
126) |
|
124.
|
|
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. (с.
127) |
|
125.
|
|
Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів. (с. 128) |
|
126.
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5. (с.
129) |
|
127.
|
|
Розв’язуємо складені задачі. (с. 130) |
|
128.
|
|
Вивчаємо кратне порівняння. (с. 131) |
|
129.
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6. (с.
132) |
|
130.
|
|
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. (с. 133) |
|
131.
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. (с.
134) |
|
132.
|
|
Перевіряємо множення та ділення. (с. 135) |
|
133.
|
|
Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8,
на 9. (с. 136) |
|
134.
|
|
Повторюємо вивчене. (с. 137) |
|
135.
|
|
Діагностична
робота № 8 з теми «Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та
ділення». |
|
136.
|
|
Повторюємо вивчене. Підсумковий урок за рік. (с. 138) |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар