3,5 год
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примі-тки |
І семестр |
|||
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
|||
1.
|
|
Знайомство
з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!». (с. 3-4) |
|
2.
|
|
Створюємо усний журнал. (с. 5) |
|
3.
|
|
Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання. (с. 6) |
|
4.
|
|
Наш клас – одна міцна сім’я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька
«Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я. (с. 7-8) |
|
5.
|
|
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах.
Інсценування вірша. (с. 8-9) |
|
6.
|
|
Урок позакласного читання. Що я прочитав (прочитала)
влітку? |
|
7.
|
|
Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як
Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки. (с. 10-11) |
|
8.
|
|
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації. (с. 12-13) |
|
9.
|
|
Потрібно учиться – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і Вовчик». (с. 14-15) |
|
10.
|
|
Осінь – золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі
каштани...». Д. Павличко «Небеса прозорі...» (напам'ять). (с. 15-17) |
|
11.
|
|
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт». (с. 17-18) |
|
12.
|
|
Урок позакласного читання. Наталка
Малетич «Парасолька». (Хрестоматія, с. 68-71) |
|
13.
|
|
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна
казка). Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «До школи, до книги, до друзів
душа поривається знов!». (с. 18-19) |
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови |
|||
14.
|
|
Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлинки української мови. О.
Кротюк «Ходить сон». (с. 20-21) |
|
15.
|
|
Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі,
ой люлі...» (за вибором напам’ять). (с. 21-23) |
|
16.
|
|
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором
напам’ять). (с. 23-24) |
|
17.
|
|
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок. (с. 24-26) |
|
18.
|
|
Урок позакласного читання. Юрко
Бедрик «Сумна скоромовка». Любов Відута «Загадки». Григорій Фалькович
«Колоскова колискова». (Хрестоматія, с. 32-33, 58, 62, 108-109) |
|
19.
|
|
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про
розділові знаки». (с. 26-27) |
|
20.
|
|
Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка
народних прислів’їв (за вибором напам’ять). (с. 27-28) |
|
21.
|
|
Діагностична робота № 1. Аудіювання (письмово). Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі». (с. 29) |
|
22.
|
|
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?».
Загадка-добавлянка. (с. 30-31) |
|
23.
|
|
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї
улюбленої книжки. (с. 32-33) |
|
24.
|
|
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь
«Василинка». В. Гринько «Сію дитині». (с.
34) |
|
25.
|
|
Урок позакласного читання.
Екскурсія до бібліотеки. Вибір книг для читання (за бажанням). |
|
26.
|
|
Що в людини найцінніше? З.
Мензатюк «Золоте серце». (с. 35) |
|
27.
|
|
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». І. Січовик «Кістку пес в зубах
тримав...». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста...». (с. 36) |
|
28.
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Читаємо і пізнаємо
таємниці рідної мови». (с. 37) |
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
|||
29.
|
|
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки».
«Вовк та собака» (українська
народна казка). Прислів’я. (с. 38-39) |
|
30.
|
|
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як
вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41) |
|
31.
|
|
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне
розумій. «Цап та баран» (українська народна казка). (с. 42-44) |
|
32.
|
|
Діагностична робота № 2. Усний переказ прочитаного твору. Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки. (с. 42-44) |
|
33.
|
|
Урок позакласного читання. Ніна
Найдич «Василь Тимофійович мандрує». (Хрестоматія,
с. 64-67) |
|
34.
|
|
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська
народна казка). (с. 45-46) |
|
35.
|
|
«Виноградар і змія» (болгарська народна казка) (продовження). Складання плану твору і
переказування за ним казки. (с. 45-46) |
|
36.
|
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка).
(с. 46-48) |
|
37.
|
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка)
(продовження).
Перевіряю свої досягнення.
Підсумок за темою «В кожній казці є урок, мов у квіточці медок». (с. 46-49) |
|
Щоб у серці жила Батьківщина |
|||
38.
|
|
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М. Чумарна
«Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня). (с. 50-51) |
|
39.
|
|
Урок позакласного читання. Зірка
Мензатюк «Український прапор». Мар’яна Савка «Україна» (Хрестоматія,
с. 40, 44, 88-89) |
|
40.
|
|
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина». (с. 52) |
|
41.
|
|
Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти». (с.
53) |
|
42.
|
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький
«Батьківщина» (напам’ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння
віршів. (с. 54) |
|
43.
|
|
Діагностична
робота № 3. Аудіювання (письмово). Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся
із війни». (с. 55-56) |
|
44.
|
|
Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда). Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Щоб у серці жила
Батьківщина». (с. 56-57) |
|
Зачарувала все зима... |
|||
45.
|
|
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання
продовження казки. (с. 58-59) |
|
46.
|
|
Урок позакласного читання. Іван Андрусяк «Третій сніг»
(уривок). (Хрестоматія, с. 36-39) |
|
47.
|
|
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати».
Загадки. Т. Коломієць «Падав сніг». (с.
60-61) |
|
48.
|
|
Діагностична робота № 4. Навичка читання вголос (усно). Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Б. Бойко «Загадка-добавлянка». (с. 62-63) |
|
49.
|
|
Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І.
Малкович «Молитва Ангелу». О.
Наконечна «Свято Миколая». (с. 64-65) |
|
50.
|
|
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Ми йдемо колядувати,
господарів величати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання
розповіді за картиною. Народна прикмета. Л. Повх «Колядники». Інсценізація
дійства. (с. 66, 68) |
|
51.
|
|
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання. (с. 67) |
|
52.
|
|
Урок позакласного читання. Оксана
Кротюк «Різдвяні гостинці». Дмитро Кузьменко «Це новорічний маскарад –
ані руш!». (Хрестоматія, с. 10-11, 144, 146-147) |
|
53.
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...». (с. 69) |
|
ІІ семестр |
|||
Світ дитинства у творах українських письменників |
|||
54.
|
|
Вступ до розділу. Т. Коломієць «Як на білих сторінках...». П. Воронько
«На кораблику». (с. 70-72) |
|
55.
|
|
Небилиці-небувалиці. П. Воронько «Картина» (вірш-небилиця). (с. 72) |
|
56.
|
|
Світ доброти Тамари Коломієць. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка». (с. 73-74) |
|
57.
|
|
Рушник – оберіг українського народу. Т. Коломієць «Біле поле полотняне». (с. 74) |
|
58.
|
|
Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Л. Костенко «Пряля»
(напам’ять). (с. 75-76) |
|
59.
|
|
Вірш-діалог. Л. Костенко «Польові дзвіночки». (с.
76) |
|
60.
|
|
Урок позакласного читання. Тетяна
Мельник «Пальчикові ігри-вірші». (Хрестоматія,
с. 72, 74-75) |
|
61.
|
|
Співець моря і степу. А. Качан «Хвилювалось море». (с.
77-78) |
|
62.
|
|
Вірш-діалог. А. Качан «Розмова з пароплавом». (с.
78) |
|
63.
|
|
Оповідання. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка». (с.
79-81) |
|
64.
|
|
В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (продовження). (с. 79-81) |
|
65.
|
|
Медіавіконце: вистава. (с. 82) |
|
66.
|
|
В. Сухомлинський «Покинуте кошеня».
(с. 83) |
|
67.
|
|
Вистава «Хто зігріє кошеня?». (с.
83-84) |
|
68.
|
|
Урок позакласного читання. Тетяна
Стус (Щербаченко) «Смугастик». (Хрестоматія,
с. 28-31) |
|
69.
|
|
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями». (с. 84-85) |
|
70.
|
|
Досліджуємо текст. О. Кротюк «Шкідлива звичка». (с. 86-87) |
|
71.
|
|
О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка
Хоробрика»). (с. 87-90) |
|
72.
|
|
О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка
Хоробрика») (продовження). (с. 87-90) |
|
73.
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою
«Світ дитинства у творах українських письменників». (с. 91) |
|
У колі літературних казок |
|||
74.
|
|
Вступ до розділу. І. Франко «Лисичка і Рак». (с. 92-94) |
|
75.
|
|
Урок позакласного читання. Ірен
Роздобудько «Дикі образи дикобраза». (Хрестоматія,
с. 54-57) |
|
76.
|
|
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. (с.
95) |
|
77.
|
|
Де тепло, там і добро. Н. Забіла «Хто сильніший?». (с. 96-99) |
|
78.
|
|
Де тепло, там і добро. Н. Забіла «Хто сильніший?» (продовження). (с. 96-99) |
|
79.
|
|
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук». (с. 100) |
|
80.
|
|
Казка поряд з нами. Г. Малик «Чому Равлик ховається?». (с. 101) |
|
81.
|
|
Діагностична робота № 5. Аудіювання (письмово). Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок». (с. 102) |
|
82.
|
|
Урок позакласного читання. Галина
Малик «Чому папуга не навчився розмовляти». (Хрестоматія, с. 82-85) |
|
83.
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «У
колі літературних казок». (с. 103) |
|
Шевченкове слово |
|||
84.
|
|
Вступ до розділу. Д. Красицький «Тарас Шевченко». (с. 104-105) |
|
85.
|
|
Краса рідної природи. Т. Шевченко «Світає...» (напам’ять). (с. 106) |
|
86.
|
|
Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка.
«Встала весна...» (напам’ять –
за бажанням). (с. 106-107) |
|
87.
|
|
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...».
В. Скомаровський «Над
«Кобзарем». (с. 107-108) |
|
88.
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою
«Шевченкове слово». (с. 109) |
|
89.
|
|
Урок позакласного читання. Мої
улюблені твори Тараса Шевченка. |
|
Надійшла весна прекрасна... |
|||
90.
|
|
Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна,
весна...». (с. 110) |
|
91.
|
|
Діагностична робота № 6. Аудіювання (письмово). Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». В. Гринько «Мирилки» (за вибором напам’ять). (с. 111) |
|
92.
|
|
Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. О. Копиленко «Весна іде». (с. 112-113) |
|
93.
|
|
О. Копиленко «Весна іде» (продовження). І. Франко «Надійшла весна
прекрасна...» (напам’ять). (с.
112-113) |
|
94.
|
|
М. Чумарна «Сьогодні Василько найкраще
читав...». (с. 114-115) |
|
95.
|
|
Причина і наслідок. Л. Костенко «Перекинута шпаківня». (с. 116) |
|
96.
|
|
Збережімо красу! В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118) |
|
97.
|
|
Урок позакласного читання. Зоряна
Живка «Добре вдома». (Хрестоматія, с. 26-27) |
|
98.
|
|
Порівняння-образ. А. Камінчук «Українська писанка». (с. 118) |
|
99.
|
|
Діагностична робота № 7. Робота з літературним твором (письмово). Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». (с. 119) |
|
100.
|
|
Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Л. Українка «На зеленому горбочку». (с. 119) |
|
101.
|
|
Що таке мир? Т. Майданович «Що таке мир». (с. 120) |
|
102.
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Надійшла весна
прекрасна...». (с. 121) |
|
103.
|
|
Урок позакласного читання. Катерина
Міхаліцина «Хто росте у парку». (Хрестоматія,
с. 148-153) |
|
Скільки на Землі іще цікавого! |
|||
104.
|
|
Вступ до розділу. О. Дерманський «Чудо із чудес». (с. 122-123) |
|
105.
|
|
Читання – класні «ліки» (з журналу «Барвінок»). (с. 123) |
|
106.
|
|
Медіавіконце: сторінками дитячих журналів. (с. 124-125) |
|
107.
|
|
«Наша гривня» (з журналу «Джміль»). «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль»). (с. 126-127) |
|
108.
|
|
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець». (с. 127) |
|
109.
|
|
Наші мудрі друзі – енциклопедії. (с.
128) |
|
110.
|
|
Урок позакласного читання. Світ
моїх захоплень. |
|
111.
|
|
«Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»). (с. 129) |
|
112.
|
|
Діагностична робота № 8. Навичка читання вголос (усно). Фантазуй і створюй! Н. Кир’ян «Розмова хмарок». (с. 130-131) |
|
113.
|
|
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». (с.
131-132) |
|
114.
|
|
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
(продовження). (с. 132-133) |
|
115.
|
|
Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки». (с.
134) |
|
116.
|
|
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий
літачок». (с. 135-136) |
|
117.
|
|
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий
літачок» (продовження). (с. 135-136) |
|
118.
|
|
Урок позакласного читання. Галина
Ткачук «Гойдалка під кленом». (Хрестоматія,
с. 50-53) |
|
119.
|
|
Країна Фантазія. Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с.
137) |
|
120.
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою
«Скільки на Землі іще цікавого!». (с. 138) |
|
121.
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар