3,5 год
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примі-тки |
І семестр |
|||
1.
|
|
Вступ. Представлення себе під час
знайомства. Оформлення речень на письмі. Знаходження та виправлення помилок у
повідомленнях. (с. 4-5, впр. 1-13) |
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
|||
2.
|
|
Розрізнення мовних і немовних звуків.
Позначення мовних звуків буквами на письмі. (с. 6-7, впр. 1-12) |
|
3.
|
|
Розрізнення голосних звуків. Побудова й
записування речень про осінній сад. (с.
8-9, впр. 1-11) |
|
4.
|
|
Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування
речень з використанням допоміжних матеріалів. (с.
10-11, впр. 1-9) |
|
5.
|
|
Позначення м’якості приголосних на письмі. Доповнення розповіді кінцівкою.
(с. 11-12, впр. 1-10) |
|
6.
|
|
Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами.
(с. 13-14, впр. 1-7) |
|
7.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Згадую про літо». (Зош., с. 4-6) |
|
8.
|
|
Дослідження слів з подовженими приголосними
звуками. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Складання розповіді про
улюблене заняття. (с. 14-15, впр. 1-9) |
|
9.
|
|
Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки.
Розпізнавання слів зі звуками
[дж], [дз], [дз']. Написання відповіді на
запитання за змістом прочитаного тексту. (с. 16-17, впр. 1-11) |
|
10.
|
|
Вправляння у перетворенні слів. Спостереження за словами з буквами ґ та
щ. (с. 17-18, впр. 1-11) |
|
11.
|
|
Читання діалогу за ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації.
Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова
речень за даним початком. (с. 19-20,
впр. 1-10) |
|
12.
|
|
Діагностична робота: списування. |
|
13.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Пошук потрібної інформації в запрошенні.
Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за
запитаннями. (с. 21-22, впр. 1-10) |
|
14.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
«Малюю осінній сад». (Зош., с. 7-9) |
|
15.
|
|
Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів
і складів. Побудова речень з поданими словами. (с. 23-24, впр. 1-7) |
|
16.
|
|
Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю
значення слова від зміни наголосу. Складання розповіді за малюнками і
запитаннями. (с. 24-25, впр. 1-7) |
|
17.
|
|
Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. Відновлення
деформованих речень. (с. 26-27, впр.
1-10) |
|
18.
|
|
Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и].
Актуалізація знань про правила переходу вулиць. Записування відповіді на
запитання. (с. 28-29, впр. 1-8) |
|
19.
|
|
Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади.
Побудова розповіді за опорними словами.
(с. 30-31, впр. 1-11) |
|
20.
|
|
Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та
слів, які мають склад, позначений однією буквою. Розмірковування про
призначення прочитаного тексту. Записування відповіді на запитання. (с. 32-33, впр. 1-11) |
|
21.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
«Малюю осіннє листя». (Зош., с. 10-12) |
|
22.
|
|
Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і
буквами ь, й. Побудова розповіді за опорними словами. (с. 34-35, впр. 1-11) |
|
23.
|
|
Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. Ознайомлення з алгоритмом
пошуку книжки за алфавітом. (с. 36-37,
впр. 1-11) |
|
24.
|
|
Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у
перевірці правопису слів за словником. Записування відповіді на запитання. (с. 37-38, впр. 1-9) |
|
25.
|
|
Діагностична робота: диктант. |
|
26.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Досліджую звуки
і букви, склад, наголос». |
|
Досліджую значення слова |
|||
27.
|
|
Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими
запитаннями (інтерв’ю) на основі прочитаного тексту. Добір титрів до кадрів з
мультфільму. (с. 39-40, впр. 1-9) |
|
28.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Розповідаю
про осінні турботи тварин». (Зош., с.
13-15) |
|
29.
|
|
Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і
записування речень за малюнком, з поданими словосполученнями. Продовження
розповіді за картиною. (с. 41-42, впр.
1-12) |
|
30.
|
|
Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з
багатозначними словами. (с. 43-44, впр.
1-9) |
|
31.
|
|
Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. Перетворення
тексту шляхом заміни окремих слів на протилежні за значенням.. (с. 44-45, впр. 1-7) |
|
32.
|
|
Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за
ролями. Знаходження в тексті потрібної інформації. (с. 46-47, впр. 1-8) |
|
33.
|
|
Формування уявлення про виражальні засоби мови – епітети, порівняння
(без уживання термінів). Поширення речень виражальними засобами мови. (с. 47-48, впр. 1-8) |
|
34.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
«Розповідаю про улюблене заняття». (Зош.,
с. 16-18) |
|
35.
|
|
Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування
діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю). Побудова розгорнутої відповіді на
запитання. (с. 49-50, впр. 1-10) |
|
36.
|
|
Об’єднання слів в групи за певною ознакою. Пошук у текстах потрібної
інформації. (с. 51-52, впр. 1-10) |
|
37.
|
|
Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з
використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків). Складання опису предмета та
відгадування його назви. (с. 52-53,
впр. 1-8) |
|
38.
|
|
Діагностична робота: перевірка
мовних знань і вмінь. |
|
39.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Досліджую
значення слова». |
|
Досліджую іменники |
|||
40.
|
|
Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і
живих предметів. Складання речень, розповіді. (с. 54-55, впр. 1-11) |
|
41.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення.
«Малюю перший сніг». (Зош.,
с. 19-21) |
|
42.
|
|
Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізнення іменників, які
відповідають на питання хто? і що? (с.
56-57, впр. 1-9) |
|
43.
|
|
Добір іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. Записування
відповідей на запитання. (с. 58-59, впр. 1-12) |
|
44.
|
|
Написання з великої букви імен, по батькові і прізвищ людей. Поширення
поданих речень. (с. 60-61, впр. 1-10) |
|
45.
|
|
Ознайомлення з походженням імен та прізвищ. Поширення поданих речень. (с. 62-63, впр. 1-12) |
|
46.
|
|
Написання з великої букви кличок тварин. Поширення поданих речень.
Складання і записування розповіді про свою улюблену тварину. (с. 64-65, впр. 1-8) |
|
47.
|
|
Написання з великої букви назв міст і сіл.
Знаходження в тексті нової інформації. Перетворення інформації (перенесення
інформації з тексту на карту). (с. 65-66, впр. 1-8) |
|
48.
|
|
Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів.
Знаходження в тексті відповіді на запитання. Складання тексту для реклами. (с. 67-68, впр. 1-11) |
|
49.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Пишу листа Святому
Миколаю». (Зош. с. 22-24) |
|
50.
|
|
Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів.
Лічилки. Складання та запис речень про улюблені ігри. (с. 69-70, впр. 1-11) |
|
51.
|
|
Розрізнення іменників, які називають один предмет і багато предметів. Змінювання
іменників за числами (один – багато). Розігрування діалогу. Пошук у тексті
потрібної інформації. (с. 70-71, впр.
1-7) |
|
52.
|
|
Діагностична робота: диктант. |
|
53.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Малюю
новорічну ялинку». (Зош., с. 25-27)
|
|
54.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Досліджую
іменники». |
|
ІІ семестр |
|||
Досліджую прикметники |
|||
55.
|
|
Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за
питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті,
поширення ними речень. Побудова речень про канікули. (с. 72-73, впр. 1-9) |
|
56.
|
|
Ознайомлення з терміном «прикметники». Дослідження виражальних
можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення.
Складання розповіді про улюблену пору року. (с. 74-75, впр. 1-11) |
|
57.
|
|
Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників
у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання
речень. (с. 76-77, впр. 1-8) |
|
58.
|
|
Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення
словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті
за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту. (с. 77-78, впр. 1-11) |
|
59.
|
|
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з
прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. (с. 79-80, впр. 1-8) |
|
60.
|
|
Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Опис
персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого
прикметника з групи близьких за значенням. (с. 80-81, впр. 1-7) |
|
61.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Малюю зимові розваги». (Зош., с. 28-30) |
|
62.
|
|
Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням.
Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням.
Складання опису тварини за малюнком. (с. 82-83, впр. 1-8) |
|
63.
|
|
Діагностична робота: списування. |
|
64.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розрізнення прикметників, ужитих у прямому
і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і
записування розповіді за коміксами. (с. 83-84, впр. 1-7) |
|
65.
|
|
Підсумковий урок за темою «Досліджую прикметники». |
|
Досліджую дієслова |
|||
66.
|
|
Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за
питаннями що робить? що роблять?. Спостереження за роллю дієслів у мовленні і
застосування їх у власних висловлюваннях. (с.
85-86, впр. 1-9) |
|
67.
|
|
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників.
Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами. (с. 87-88, впр. 1-10) |
|
68.
|
|
Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у
мовленні. Читання діалогу по ролях. (с.
89-90, впр. 1-9) |
|
69.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Розповідаю про допомогу птахам». (Зош., с. 31-33) |
|
70.
|
|
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її
обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником. (с. 90-91, впр. 1-7) |
|
71.
|
|
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності
між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання
розповіді за світлинами. (с. 92-93, впр. 1-8) |
|
72.
|
|
Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання
смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. (с. 93-94, впр. 1-9) |
|
73.
|
|
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з
багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. (с. 95-96, впр. 1-9) |
|
74.
|
|
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях.
Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному
тексті. (с. 96-97, впр. 1-10) |
|
75.
|
|
Діагностична робота: перевірка мовних знань і вмінь. |
|
76.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Малюю домашніх улюбленців». (Зош., с. 34-36) |
|
77.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок
за темою «Досліджую дієслова». |
|
Досліджую числівники |
|||
78.
|
|
Дослідження числівників і використання їх у мовленні. Розпізнавання їх
за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір
близьких за значенням слів до поданих. (с.
98-99, впр. 1-9) |
|
79.
|
|
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у
тексті. Записування відповідей на подані запитання. (с. 100-101, впр. 1-11) |
|
80.
|
|
Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять,
шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної
думки. (с. 102-103, впр. 1-12) |
|
81.
|
|
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення
словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних
висловленнях. (с. 103-104, впр. 1-8) |
|
82.
|
|
Підсумковий урок за темою «Досліджую числівники». |
|
Досліджую службові слова |
|||
83.
|
|
Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для
зв’язку слів у реченні. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Складання розповіді за малюнком з
використанням службових слів. (с.
105-106, впр. 1-8) |
|
84.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Розповідаю за кадрами фільму». (Зош., с. 37-39) |
|
85.
|
|
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом
добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки. (с.
106-107, впр. 1-8) |
|
86.
|
|
Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів.
Написання тексту про улюблену казку. (с.
108-109, впр. 1-14) |
|
87.
|
|
Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на
запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки.
Складання розповіді про прочитану книжку. (с.
108-109, впр. 1-14) |
|
88.
|
|
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за
питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття. (с. 110-111, впр. 1-12) |
|
89.
|
|
Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи.
Добір частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. |
|
90.
|
|
Діагностична робота: перевірка мовних знань і вмінь. |
|
91.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Малюю весну». (Зош. с. 40-42) |
|
92.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Досліджую службові
слова». |
|
Досліджую речення |
|||
93.
|
|
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними
ознаками. Встановлення межі речень у тексті. (с. 112-113, впр. 1-10) |
|
94.
|
|
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних
речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі
речень у тексті. Робота з деформованими реченнями. (с. 114-115, впр. 1-10) |
|
95.
|
|
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних
речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками. (с. 115-116, впр. 1-8) |
|
96.
|
|
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання
спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень з групи слів.
Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень. (с. 117-118, впр. 1-8) |
|
97.
|
|
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і
неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді
за малюнком. (с. 118-119, впр. 1-7) |
|
98.
|
|
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними
словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними
словами. (с. 120-121, впр. 1-11) |
|
99.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Підписую святкову листівку». (Зош., с. 43-45) |
|
100.
|
|
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні.
Складання розповіді за малюнком і поданими словами. (с. 122-123, впр. 1-10) |
|
101.
|
|
Діагностична робота: діалог (усно). Поширення речень за питаннями.
Встановлення зв’язку слів у реченні. |
|
102.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розпізнавання і побудова речень, різних за
метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання розповіді про
весну. (с. 123-124, впр. 1-11) |
|
103.
|
|
Підсумковий урок за темою «Досліджую речення». |
|
Досліджую текст |
|||
104.
|
|
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого
тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у
квитку до театру. Складання тексту за малюнком. (с. 125-126, впр. 1-10) |
|
105.
|
|
Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим
заголовком. Перевірка й редагування текстів. Побудова тексту за поданим
заголовком і малюнком. (с. 127-128,
впр. 1-10) |
|
106.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Малюю весняні квіти». (Зош., с. 46-48) |
|
107.
|
|
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини
і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією
малюнків. (с. 129-130, впр. 1-10) |
|
108.
|
|
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Розпізнавання тварини за
її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину її описом. (с. 131-132, впр. 1-9) |
|
109.
|
|
Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в
оголошенні, тексті. |
|
110.
|
|
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту
виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями. (с. 133-134, впр. 1-11) |
|
111.
|
|
Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення
деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови
текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком. (с. 135-136, впр. 1-11) |
|
112.
|
|
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів.
Складання усної розповіді за малюнком. Добір заголовка до тексту. Написання
тексту про події з власного життя. (с.
137-138, впр. 1-10) |
|
113.
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про текст. Створення
власних письмових висловлень. |
|
114.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Розповідаю за кадрами мультфільму». (Зош., с. 49-51) |
|
115.
|
|
Діагностична робота: диктант. |
|
116.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок
за темою «Досліджую текст». |
|
Повторюю вивчене |
|||
117.
|
|
Повторюю вивчене. (с. 139, впр. 1-7) |
|
118.
|
|
Повторюю вивчене. (с. 140, впр. 8-15) |
|
119.
|
|
Закріплюю вивчене. (с. 141, впр. 1-6) |
|
120.
|
|
Закріплюю вивчене. (с. 142, впр. 7-14) |
|
121.
|
|
Закріплюю вивчене. |
|
122.
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання
розповіді за поданими запитаннями. «Мрію про канікули». (Зош., с. 52-55) |
|
123.
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар