За підручником «Я досліджую світ – 2» (у 2-ох частинах) (автори: І. І. Жаркова, Л. А. Мечник, Л. І. Роговська, Л. О. Пономарьова, О. Г. Антонов), 2019.
1 год
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примі-тки |
І семестр |
|||
1. |
|
Правила внутрішнього
розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять. Організація
робочого місця. Інструменти та пристосування. Папір. Види паперу.
Виготовлення аплікації-колажу «Про мене». (Ч.
1, с. 10-11) |
|
2. |
|
Спостереження, імітація,
фантазування. Аплікація з паперу і картону «Росла на груші груша». (Ч. 1, с. 19) |
|
3. |
|
Спостереження, імітація, фантазування. Оригамі
«Грибний король». (Ч. 1, с. 27-28) |
|
4. |
|
Робота з папером. «Хмаринка». (Ч. 1, с. 32) |
|
5. |
|
Властивості матеріалів (папір, картон). Виготовлення
вітрячка. (Ч. 1, с. 42) |
|
6. |
|
Природне і штучне середовище. Матеріали. Оригамі «Пливуть
мої вітрильники». (Ч. 1, с. 48-49) |
|
7. |
|
Властивості матеріалів (природні матеріали,
папір). Іграшка з листя «Сова». (Ч. 1, с.
54-55) |
|
8. |
|
Презентабельність та реклама. «Червонощоке яблучко»
(з паперових смужок). (Ч. 1, с. 63-64) |
|
9. |
|
Властивості матеріалів (пластилін, полімерна
глина, солене тісто). «Кучерява вівця». (Ч.
1, с. 68-69) |
|
10. |
|
Властивості матеріалів (природні матеріали
(насіння соняшника), пластилін). «Їжачок – сто колючок». (Ч.
1, с. 78) |
|
11. |
|
Властивості матеріалів (тканина, нитки). Правила
роботи з голкою. Пришивання ґудзиків. (Ч.
1, с. 89) |
|
12. |
|
Дизайн проєктування – моделювання та
конструювання, зокрема з використанням макетних матеріалів. Кольорові будиночки
(техніка оригамі). (Ч. 1, с. 98) |
|
13. |
|
Властивості матеріалів (пластилін, полімерна
глина, солене тісто). «Черепаха-аха-аха» (ліплення з пластиліну). (Ч. 1, с. 104-105) |
|
14. |
|
Витинанки. «Сніжинка-балеринка». (Ч. 1, с. 113) |
|
15. |
|
Поетапне проєктування технології
індивідуального виготовлення. «Красуня ялиночка». (Ч. 1, с. 123) |
|
16. |
|
Виготовлення ялинкових прикрас. Узагальнення і
систематизація знань. |
|
ІІ семестр |
|||
17. |
|
Дизайн проєктування – моделювання та
конструювання. Побутове самообслуговування. Сервірування стола. (Ч. 2, с. 10) |
|
18. |
|
Ручні інструменти та пристосування. Виявлення
проблеми, вибір об’єкта праці для його проєктування і виготовлення. Робота із
папером. Оберіг «Янголятко». (Ч. 2, с.
18) |
|
19. |
|
Аплікація звірят із ватних дисків «Ведмежатко
сніжок і зайчатко Білянчик». (Ч. 2, с.
26) |
|
20. |
|
Характеристики традиційних і сучасних виробів
декоративно-прикладного мистецтва, знайомство з народними умільцями свого
краю (реально або віртуально). Аплікація з паперу «Рушничок». (Ч. 2, с. 35) |
|
21. |
|
Аплікація «У царстві Нептуна». (Ч. 2, с. 44) |
|
22. |
|
Графічні зображення для технологічної
послідовності виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми. Конструювання літака (техніка оригамі). (Ч. 2, с. 50) |
|
23. |
|
Створення композиції «Провісники весни»
(ліплення підсніжників). (Ч. 2, с. 54) |
|
24. |
|
Аплікація «Котики-воркотики – це вербовий
цвіт». (Ч. 2, с. 62) |
|
25. |
|
Виготовлення виробу за графічними зображеннями.
Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, скручування,
рвання, зібгання, різання, склеювання, зв’язування, ліплення тощо). Аплікація
«Великодня курочка». (Ч. 2, с. 68) |
|
26. |
|
Аплікація з кольорових серветок «Ніжний бузок». (Ч.
2, с. 73) |
|
27. |
|
Робота з пластиліном. «Веселе жабенятко». (Ч. 2, с. 81) |
|
28. |
|
Виготовлення гномика. (Ч. 2, с. 88) |
|
29. |
|
Світ професій соціальної сфери. Створення
зачісок казковим героям. «В гостях у казки». (Ч. 2, с. 93) |
|
30. |
|
Ліплення вишеньок-сестричок. (Ч. 2, с. 100) |
|
31. |
|
Виготовлення виробу за графічними зображеннями.
Виготовлення вітальної листівки до Дня Матері. |
|
32. |
|
Благочинна діяльність в групах та середовищі.
Цінність виконаного проєкту для соціальної сфери. Ліплення бджілки Майї (для
дошкільнят). (Ч. 2, с. 107) |
|
33. |
|
Оригамі «Кошеня на підвіконні». (Ч. 2, с. 113) |
|
34. |
|
Раціональне використання матеріалів. Аплікація з
різаного фетру (ниток, паперу) «Пташине гніздечко». (Ч. 2, с. 118) |
|
35. |
|
Підсумковий урок. Виставка «Моя улюблена
робота». |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар