неділя, 19 грудня 2021 р.

Календарно-тематичне планування уроків інформатики (у курсі «Я досліджую світ») для 2 класу на 2021-2022 навчальний рік

 Складене за Типовою освітньою програмою для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом О. Савченко, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272.
За підручником «Я досліджую світ – 2» (у 2-ох частинах) (автори: І. І. Жаркова, Л. А. Мечник, Л. І. Роговська,  Л. О. Пономарьова, О. Г. Антонов), 2019
 1 год

№ з/п

Дата

Тема уроку

Примі-тки

Тема 1.  Інформація. Дії з інформацією

1.                      

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Інформація в житті людини. (Ч. 1, с. 12)

 

2.                      

 

Види інформації. Отримання й опрацювання інформації. (Ч. 1, с. 20)

 

3.                      

 

Зберігання, передавання та захист інформації. (Ч. 1, с. 29)

 

4.                      

 

Використання мережі Інтернет для отримання інформації та спілкування. Правдива і неправдива інформація. (Ч. 1, с. 36-37)

 

Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

5.                      

 

Цифрові пристрої для роботи з інформацією. (Ч. 1, с. 43)

 

6.                      

 

Комп’ютер як інструмент виконання дій з інформацією. (Ч. 1, с. 50-51)

 

Тема 3. Об’єкт. Властивості об’єкта

7.                      

 

Об’єкти та їхні властивості. (Ч. 1, с. 56)

 

8.                      

 

Спільні та відмінні властивості об’єктів. Порівняння об’єктів. (Ч. 1, с. 65)

 

Тема 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

9.                      

 

Завантаження програми. Вихід з програми. (Ч. 1, с. 74-75)

 

10.                 

 

Меню комп’ютерних програм. (Ч. 1, с. 81-82)

 

11.                 

 

Графічний редактор. Інструменти графічного редактору. Олівець та пензлик. (Ч. 1, с. 90-91)

 

12.                 

 

Малювання і збереження малюнків. (Ч. 1, с. 99)

 

13.                 

 

Розфарбування і перефарбування малюнків. (Ч. 1, с. 107-108)

 

14.                 

 

Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Малювання ліній. (Ч. 1, с. 114)

 

15.                 

 

Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Багатокутники, прямокутник, квадрат. (Ч. 1, с. 122)

 

16.                 

 

Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Овали та круги. (Ч. 1, с. 124)

 

Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

17.                 

 

Комп’ютерний дизайн. (Ч. 2, с. 11)

 

18.                 

 

Інформаційні моделі. (Ч. 2, с. 19-20)

 

19.                 

 

Групи об’єктів. (Ч. 2, с. 27-28)

 

20.                 

 

Дії з об’єктами. (Ч. 2, с. 36)

 

21.                 

 

Послідовність дій, повторення дій. (Ч. 2, с. 45)

 

22.                 

 

Упорядкування даних за певною ознакою. (Ч. 2, с. 51)

 

23.                 

 

Графічні закономірності. (Ч. 2, с. 55)

 

24.                 

 

Числові закономірності. (Ч. 2, с. 63)

 

25.                 

 

Розв’язуємо геометричні задачі. (Ч. 2, с. 69)

 

26.                 

 

Робота з фотографіями у графічному редакторі. (Ч. 2, с. 74)

 

Тема 6. Алгоритми

27.                 

 

Алгоритми. (Ч. 2, с. 82-83)

 

28.                 

 

Виправлення помилок в алгоритмах. (Ч. 2, с. 89-90)

 

29.                 

 

Виконавці алгоритмів. (Ч. 2, с. 94-95)

 

30.                 

 

Побудова геометричного зображення за алгоритмом. (Ч. 2, с. 101-102)

 

31.                 

 

Створення орнаментів у графічному редакторі. (Ч. 2, с. 108)

 

32.                 

 

Створення власних алгоритмів для побудови геометричного зображення. (Ч. 2, с. 114)

 

33.                 

 

Онлайн-редактори. Графічний редактор Paint.Net. (Ч. 2, с. 119-120)

 

34.                 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар