№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примі-тки |
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|||
1.
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті
інформатики. Інформація в житті людини. (Ч.
1, с. 12) |
|
2.
|
|
Види інформації. Отримання й опрацювання
інформації. (Ч. 1, с. 20) |
|
3.
|
|
Зберігання, передавання та захист
інформації. (Ч. 1, с. 29) |
|
4.
|
|
Використання мережі Інтернет для отримання інформації та спілкування.
Правдива і неправдива інформація. (Ч.
1, с. 36-37) |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої
для здійснення дій із інформацією |
|||
5.
|
|
Цифрові пристрої для роботи з інформацією. (Ч. 1, с. 43) |
|
6.
|
|
Комп’ютер як інструмент виконання дій з інформацією. (Ч. 1, с. 50-51) |
|
Тема 3. Об’єкт. Властивості
об’єкта |
|||
7.
|
|
Об’єкти та їхні властивості. (Ч.
1, с. 56) |
|
8.
|
|
Спільні та відмінні властивості об’єктів. Порівняння об’єктів. (Ч. 1, с. 65) |
|
Тема 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
9.
|
|
Завантаження програми. Вихід з програми. (Ч. 1, с. 74-75) |
|
10.
|
|
Меню комп’ютерних програм. (Ч. 1,
с. 81-82) |
|
11.
|
|
Графічний редактор. Інструменти графічного редактору. Олівець та
пензлик. (Ч. 1, с. 90-91) |
|
12.
|
|
Малювання і збереження малюнків. (Ч.
1, с. 99) |
|
13.
|
|
Розфарбування і перефарбування малюнків. (Ч. 1, с. 107-108) |
|
14.
|
|
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Малювання ліній. (Ч. 1, с. 114) |
|
15.
|
|
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Багатокутники,
прямокутник, квадрат. (Ч. 1, с. 122) |
|
16.
|
|
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Овали та круги. (Ч. 1, с. 124) |
|
Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
17.
|
|
Комп’ютерний дизайн. (Ч. 2, с. 11) |
|
18.
|
|
Інформаційні моделі. (Ч. 2, с.
19-20) |
|
19.
|
|
Групи об’єктів. (Ч. 2, с. 27-28) |
|
20.
|
|
Дії з об’єктами. (Ч. 2, с. 36) |
|
21.
|
|
Послідовність дій, повторення дій.
(Ч. 2, с. 45) |
|
22.
|
|
Упорядкування даних за певною ознакою. (Ч. 2, с. 51) |
|
23.
|
|
Графічні закономірності. (Ч. 2,
с. 55) |
|
24.
|
|
Числові закономірності. (Ч. 2, с.
63) |
|
25.
|
|
Розв’язуємо геометричні задачі.
(Ч. 2, с. 69) |
|
26.
|
|
Робота з фотографіями у графічному редакторі. (Ч. 2, с. 74) |
|
Тема 6. Алгоритми |
|||
27.
|
|
Алгоритми. (Ч. 2, с. 82-83) |
|
28.
|
|
Виправлення помилок в алгоритмах.
(Ч. 2, с. 89-90) |
|
29.
|
|
Виконавці алгоритмів. (Ч. 2, с. 94-95) |
|
30.
|
|
Побудова геометричного зображення за алгоритмом. (Ч. 2, с. 101-102) |
|
31.
|
|
Створення орнаментів у графічному редакторі. (Ч. 2, с. 108) |
|
32.
|
|
Створення власних алгоритмів для побудови геометричного зображення. (Ч. 2, с. 114) |
|
33.
|
|
Онлайн-редактори. Графічний редактор Paint.Net. (Ч. 2, с. 119-120) |
|
34.
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. |
|
неділя, 19 грудня 2021 р.
Календарно-тематичне планування уроків інформатики (у курсі «Я досліджую світ») для 2 класу на 2021-2022 навчальний рік
Складене за Типовою освітньою програмою для 1-2 класів закладів загальної середньої
освіти, розробленою під керівництвом О. Савченко, затвердженою наказом
Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272.
За підручником «Я досліджую світ – 2» (у 2-ох частинах) (автори: І. І.
Жаркова, Л. А. Мечник, Л. І. Роговська, Л.
О. Пономарьова, О. Г. Антонов), 2019
1 год
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар