середа, 15 грудня 2021 р.

Діагностичні роботи № 1 – 4 з математики (2-ий клас, І семестр)

Примітка. Учні навчаються за підручником «Математика – 2» (автори: Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко), 2019 року.

Діагностична робота № 1 

з теми «Узагальнення і впорядкування знань і вмінь за 1 клас»

1. Розташуй числа у порядку зростання.

94   21   85   48   12   79                     

2. Тест. Знайди правильну відповідь.

1) 50 + 20 =         

а) 30;     б) 52;     в) 70.   

2) 55 – 5 =

а) 51;     б) 50;     в) 60.

3) Який знак необхідно поставити?

30 + 30 * 70

а) >;     б) <;     в) =.

4) Біля школи росло 5 ялинок. Посадили ще 2 верби і 7 каштанів. Щоб знайти скільки дерев стало біля школи, потрібно:

а) 5 + 2;     б) 5 + 7;     в) 5 + 2 + 7.

3.      Розклади число на розрядні доданки.

45 = ___ + ___

4.      Обчисли.

40 + 8                 65 – 12

90 – 60               23 + 55             

5. Розв'яжи задачу.

У бабусі 10 груш, а яблук на 5 більше. Скільки яблук у бабусі?

 

Діагностична робота № 2: усні обчислення

Обчисли усно і запиши відповіді.

83 – 0 = ___               13 + 53 = ___          5 + 3 + 7 = ___

8 + 4 = ___                 48 – 7 = ___            (50 + 3) – 1 = ___ 

74 – 41 = ___             84 + 8 = ___            80 – (44 – 4) = ___

44 + 30 = ___             78 – 50 = ___

65 – 8 = ___               15 – 9 = ___


Діагностична робота № 3 

з теми «Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд в межах 20»

1. Яким виразом записаний сполучний закон додавання? Знайди правильну відповідь.

а) а + в = в + а;    

б) (а + в) + с = а + (в + с);    

в) а + в + с = а + с + в.   

2. Визнач порядок дій та знайди значення виразу.

(13 – 4) + (14 – 6) = ___ 

3. Знайди значення виразів зі змінною.

Якщо а = 5, то 6 + а = ___

Якщо в = 8, то 11 – в = ___ 

4. Порівняй вирази.

18 + 5 __ 18 – 5         

49 – 1 __ 49 – 6        

5. Розв'яжи задачу.

У шкільну їдальню привезли 4 кг помідорів та 7 кг огірків, а картоплі стільки, скільки помідорів та огірків разом. Скільки кілограмів картоплі привезли у шкільну їдальню?

6. Накресли прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см. Знайди периметр прямокутника.


Діагностична робота № 4 

з теми «Розв’язування складених задач»

1. Прочитай задачі. Яка з них складена? Розв'яжи складену задачу. 

а) На екскурсію до пожежного депо пішли 18 другокласників та 13 третьокласників. Скільки всього учнів пішли на екскурсію до пожежного депо?     

б) На екскурсію до пожежного депо пішли 18 другокласників, а третьокласників – на 5 менше. Скільки третьокласників пішли на екскурсію до пожежного депо?

в) На екскурсію до пожежного депо пішли 18 другокласників, а третьокласників – на 5 менше. Скільки всього учнів пішли на екскурсію до пожежного депо? 

2. Прочитай та розв'яжи задачу. Розв'язок запиши виразом. 

Марійка пішла в магазин по подарунок для подруги. В неї були куп'юри по       50 грн та 20 грн. Дівчинка купила книгу вартістю 56 грн. Скільки гривень залишилося в Марійки? 

3. Яку із задач можна розв'язати різними способами? Розв'яжи одним з них (зручним для тебе).

а) До годівниці прилетіло 11 синичок, снігурів – на 5 менше, ніж синичок, а омелюхів – на 8 більше, ніж снігурів. Скільки омелюхів прилетіло до годівниці?     

б) До годівниці прилетіло 11 синичок, 6 снігурів та 13 омелюхів. Скільки всього птахів прилетіло до годівниці?    

 

Немає коментарів:

Дописати коментар