За підручником «Я досліджую світ – 2» (у 2-ох частинах) (автори: І. І. Жаркова, Л. А. Мечник, Л. І. Роговська, Л. О. Пономарьова, О. Г. Антонов), 2019; робочим зошитом «Я досліджую світ – 2» (у 2-ох частинах) (автори: І. І. Жаркова, Л. А. Мечник), 2021
3 год
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примі-тки |
1.
|
|
Вступ. Як побудований організм людини. (Ч. 1, с. 4-5; у зош. ч. 1, с. 3, 6) |
|
2.
|
|
Досліджуємо, як ми ростемо та розвиваємося.
(Ч. 1, с. 6-7; у зош. ч. 1, с. 7) |
|
3.
|
|
Твій характер. Твої захоплення. (Ч. 1, с. 8-9; у зош. ч. 1, с.
8-9) |
|
4.
|
|
Здоров'я і хвороби. Що робити, щоб не захворіти.(Ч.
1, с. 13-14; у зош. ч. 1, с. 10-11) |
|
5.
|
|
Твоя гігієна. Догляд за зубами. (Ч.
1, с. 15-16; у зош. ч. 1, с. 12-13) |
|
6.
|
|
Харчування і здоров’я. (Ч. 1, с. 17-18;
у зош. ч. 1, с. 14- 15) |
|
7.
|
|
Фізичні вправи та здоров'я. (Ч.
1, с. 21-22; у зош. ч. 1, с. 16-17) |
|
8.
|
|
Загартовування. (Ч. 1, с. 23-24;
у зош. ч. 1, с. 18-19) |
|
9.
|
|
Звички та здоров’я. Здорові та шкідливі звички. (Ч. 1, с. 25-26; у зош. ч. 1, с. 20) |
|
10.
|
|
Явища природи. (Ч. 1, с. 31; у зош. ч. 1, с. 21) |
|
11.
|
|
Земля та її форма. Глобус – модель Землі. (Ч. 1, с. 33; у зош. ч. 1, с. 22) |
|
12.
|
|
Обертання Землі навколо своєї осі. Доба. (Ч. 1, с. 34-35; у зош. ч. 1, с. 23) |
|
13.
|
|
Обертання Землі навколо Сонця. Пори року. (Ч. 1, с. 38-39;
у зош. ч. 1, с. 24-25) |
|
14.
|
|
Досліджуємо властивості повітря. (Ч.
1, с. 40; у зош. ч. 1, с. 26) |
|
15.
|
|
Як виникає вітер. (Ч. 1, с. 41; у
зош. ч. 1, с. 27) |
|
16.
|
|
Водойми рідного краю. (Ч. 1, с. 44;
у зош. ч. 1, с. 28) |
|
17.
|
|
Досліджуємо властивості води. (Ч. 1, с. 45; у зош. ч. 1, с. 29) |
|
18.
|
|
Термометр. Вимірюємо температуру повітря, води. (Ч. 1, с. 46-47; у
зош. ч. 1, с. 30-31) |
|
19.
|
|
Діагностична робота № 1. |
|
20.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Осінь у природі. Осінні місяці. Ознаки
осені в неживій природі. (Ч. 1, с. 52,
53; у зош. ч. 1, с. 32, 33) |
|
21.
|
|
Урок-екскурсія. Спостерігаємо за осінніми
явищами в природі. |
|
22.
|
|
Рослини восени. (Ч. 1, с. 57-58; у зош. ч. 1, с. 34) |
|
23.
|
|
Будова й різноманітність рослин. (Ч.
1, с. 59-60; у зош. ч. 1, с. 35-36) |
|
24.
|
|
Досліджуємо, як поширюються плоди та насіння в природі. (Ч. 1, с. 61-62; у зош. ч. 1, с. 37) |
|
25.
|
|
Дикі та свійські тварини. (Ч. 1,
с. 66-67; у зош. ч. 1, с. 38-39) |
|
26.
|
|
Комахи восени. (Ч. 1, с. 70-71; у
зош. ч. 1, с. 40) |
|
27.
|
|
Птахи восени. (Ч. 1, с. 72-73; у
зош. ч. 1, с. 41) |
|
28.
|
|
Звірі восени. (Ч. 1, с. 76-77; у зош. ч. 1, с. 42) |
|
29.
|
|
Праця людей восени. (Ч. 1, с. 79-80; у зош. ч. 1, с. 43) |
|
30.
|
|
Узагальнення знань учнів. Створення
лепбука «Осінь у природі». |
|
31.
|
|
Безпечні та небезпечні ситуації. Знаходимо правильні рішення. (Ч.
1, с. 83-84; у зош. ч. 1, с. 44) |
|
32.
|
|
Безпека вдома. (Ч. 1, с. 85-86; у зош. ч. 1, с. 45) |
|
33.
|
|
Безпека на вулиці. (Ч. 1, с. 87-88; у зош. ч. 1, с. 46-47) |
|
34.
|
|
Досліджуємо ситуації можливої небезпеки в школі. (Ч.
1, с. 92-93; у зош. ч. 1, с. 48) |
|
35.
|
|
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях. (Ч.
1, с. 94-95; у зош. ч. 1, с. 49) |
|
36.
|
|
Форми земної поверхні. (Ч. 1, с. 96-97; у зош. ч. 1, с. 50) |
|
37.
|
|
Гірські породи. Досліджуємо властивості гірських порід. (Ч.
1, с. 100-101; у зош. ч. 1, с. 51) |
|
38.
|
|
Ґрунт та його значення. Досліджуємо властивості ґрунту. (Ч.
1, с. 102-103; у зош. ч. 1, с. 52) |
|
39.
|
|
Діагностична робота № 2. |
|
40.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Зима в природі. Зимові місяці. Ознаки зими
в неживій природі. (Ч. 1, с. 106, 109-110; у зош. ч. 1, с. 53, 54-55) |
|
41.
|
|
Урок-екскурсія. Спостерігаємо за зимовими явищами в
природі. |
|
42.
|
|
Як утворюється сніг і лід. Досліджуємо властивості снігу та льоду. (Ч. 1,
с. 111-112; у зош. ч. 1, с. 56) |
|
43.
|
|
Рослини взимку. (Ч. 1, с. 115-116; у зош. ч. 1, с. 57-58) |
|
44.
|
|
Тварини взимку. (Ч. 1, с. 117-118; у зош. ч. 1, с. 59-60) |
|
45.
|
|
Зимові розваги. Як одягатися взимку. (Ч. 1, с. 119-120; у зош. ч. 1, с. 61)
|
|
46.
|
|
Узагальнення знань учнів. Створення лепбука
«Зима в природі». |
|
47.
|
|
Твої обовʼязки вдома. (Ч. 2, с. 4-5; у зош. ч. 2, с. 5)
|
|
48.
|
|
Твої обовʼязки в школі. (Ч. 2, с. 6-7; у зош. ч. 2, с. 6-7) |
|
49.
|
|
Працелюбність та лінощі. (Ч. 2, с. 8-9; у зош. ч. 2, с. 8-9) |
|
50.
|
|
Людяність, вдячність і співчуття. (Ч. 2, с. 12-13; у зош. ч. 2, с. 10-11) |
|
51.
|
|
Спілкування. Умови
взаєморозуміння. (Ч. 2, с. 14-15; у зош. ч. 2, с. 12) |
|
52.
|
|
Твої друзі. (Ч. 2, с. 16-17; у зош. ч. 2, с. 13-14) |
|
53.
|
|
Умови співпраці. (Ч. 2, с. 21; у зош. ч. 2, с. 15) |
|
54.
|
|
Кого називають вихованою
людиною. (Ч. 2, с. 22-23; у зош. ч. 2, с. 16) |
|
55.
|
|
Охайність. (Ч. 2, с. 24-25; у зош. ч. 2, с. 17-18) |
|
56.
|
|
Твоя країна – Україна. Символи держави. (Ч.
2, с. 29-30; у зош. ч. 2, с. 19) |
|
57.
|
|
Твої права як члена суспільства. (Ч. 2, с. 31-32; у зош. ч. 2, с. 20) |
|
58.
|
|
Твої обовʼязки як члена суспільства. (Ч. 2, с. 33-34; у зош. ч. 2, с. 21) |
|
59.
|
|
Київ – столиця України. Історичні памʼятки Києва. (Ч. 2, с. 38-39; у зош. ч. 2, с. 22) |
|
60.
|
|
Подорожуємо Україною. Найбільші міста України. (Ч. 2, с. 40-41; у зош. ч. 2, с. 23) |
|
61.
|
|
Природні багатства України. (Ч. 2, с. 42-43; у зош. ч. 2, с. 24) |
|
62.
|
|
Видатні історичні постаті України. (Ч. 2, с. 46-47) |
|
63.
|
|
Внесок українців у світові досягнення. (Ч.
2, с. 48-49; у зош. ч. 2, с. 25) |
|
64.
|
|
Навчальний
проєкт «Відомі люди рідного
краю». (Ч. 2, с. 49) |
|
65.
|
|
Діагностична
робота № 3. |
|
66.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Весна в природі. Весняні місяці. (Ч.
2, с. 52; у зош. ч. 2, с. 26) |
|
67.
|
|
Урок-екскурсія. Спостерігаємо за весняними
змінами в природі. |
|
68.
|
|
Ознаки весни в неживій природі. (Ч. 2, с. 53; у зош. ч. 2, с. 27-28) |
|
69.
|
|
Рослини навесні. (Ч. 2, с. 56-57; у зош. ч. 2, с. 29-30) |
|
70.
|
|
Умови вирощування рослин. (Ч.
2, с. 58-59; у зош. ч. 2, с. 31) |
|
71.
|
|
Комахи навесні. (Ч. 2, с. 60-61; у зош. ч. 2, с. 32) |
|
72.
|
|
Птахи навесні. (Ч. 2, с. 64; у зош. ч. 2, с. 33-34) |
|
73.
|
|
Звірі навесні. (Ч. 2, с. 65; у зош. ч. 2, с. 35) |
|
74.
|
|
Взаємозвʼязки в природі. Ланцюги живлення. (Ч.
2, с. 66-67; у зош. ч. 2, с. 36-37) |
|
75.
|
|
Як поводитись в природі навесні. (Ч. 2, с. 70; у зош. ч. 2, с. 38-39) |
|
76.
|
|
Праця людей навесні. (Ч. 2, с. 71-72; у зош. ч. 2, с. 40) |
|
77.
|
|
Узагальнення знань учнів. Створення лепбука
«Весна в природі». |
|
78.
|
|
Рукотворні матеріали та їх властивості. (Ч.
2, с. 75-76; у зош. ч. 2, с. 41) |
|
79.
|
|
Використання рукотворних матеріалів у побуті. (Ч.
2, с. 77-78; у зош. ч. 2, с. 42) |
|
80.
|
|
Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. (Ч.
2, с. 79-80; у зош. ч. 2, с. 43) |
|
81.
|
|
Навчальний проєкт «Досліджуємо найважливіші винаходи людства». (Ч.
2, с. 80) |
|
82.
|
|
Україна у світі. Країни – сусіди України. (Ч.
2, с. 84-85; у зош. ч. 2, с. 44) |
|
83.
|
|
Різноманітність людей у світі. (Ч. 2, с. 86-87; у зош. ч. 2, с. 45) |
|
84.
|
|
Культура та звичаї різних країн світу. (Ч.
2, с. 91-92; у зош. ч. 2, с. 46) |
|
85.
|
|
Навчальний
проєкт «Подорожуємо
країнами світу». (Ч.
2, с. 92) |
|
86.
|
|
Діагностична робота № 4. |
|
87.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Літо в природі. Літні місяці. (Ч.
2, с. 96; у зош. ч. 2, с. 47) |
|
88.
|
|
Ознаки літа в неживій природі. (Ч. 2, с. 97; у зош. ч. 2, с. 48) |
|
89.
|
|
Рослини влітку (Ч. 2, с. 98-99; у
зош. ч. 2, с. 49-50) |
|
90.
|
|
Лікарські рослини. (Ч. 2, с. 103; у зош. ч. 2, с. 51) |
|
91.
|
|
Отруйні рослини. (Ч. 2, с. 104; у зош. ч. 2, с. 52) |
|
92.
|
|
Тварини влітку. (Ч. 2, с. 105-106; у зош. ч. 2, с. 53) |
|
93.
|
|
Літні розваги. Правила поведінки на водоймах улітку. (Ч.
2, с. 109-110; у зош. ч. 2, с. 54-55) |
|
94.
|
|
Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. (Ч.
2, с. 111-112; у зош. ч. 2, с. 56) |
|
95.
|
|
Узагальнення знань
учнів. Створення лепбука «Літо
в природі». |
|
96.
|
|
Урок-екскурсія. Спостерігаємо за
ознаками літа, що наближається. |
|
97.
|
|
У природі все взаємоповʼязано. (Ч. 2, с. 115-116; у зош. ч. 2, с. 57) |
|
98.
|
|
Значення природи для людей. (Ч. 2, с. 117) |
|
99.
|
|
Діагностична робота № 5. |
|
100.
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Охорона природи. (Ч.
2, с. 121-122; у зош. ч. 2, с. 58-59) |
|
101.
|
|
Червона книга України. (Ч. 2, с. 123-124; у зош. ч. 2, с. 60-61) |
|
102.
|
|
Узагальнення спостережень за змінами
в природі впродовж
року. Підсумковий урок за рік. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар