понеділок, 20 грудня 2021 р.

Календарно-тематичне планування курсу «Я досліджую світ» для 2 класу на 2021-2022 навчальний рік

Складене за Типовою освітньою програмою для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом О. Савченко, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272.
За підручником «Я досліджую світ – 2» (у 2-ох частинах) (автори: І. І. Жаркова, Л. А. Мечник, Л. І. Роговська, Л. О. Пономарьова, О. Г. Антонов), 2019; робочим зошитом «Я досліджую світ – 2» (у 2-ох частинах) (автори: І. І. Жаркова, Л. А. Мечник), 2021

3 год

№ з/п

Дата

Тема уроку

Примі-тки

1.                      

 

Вступ. Як побудований організм людини. (Ч. 1, с. 4-5; у зош. ч. 1, с. 3, 6)

 

2.                      

 

Досліджуємо, як ми ростемо та розвиваємося. (Ч. 1, с. 6-7; у зош. ч. 1, с. 7)

 

3.                      

 

Твій характер. Твої захоплення. (Ч. 1, с. 8-9; у зош. ч. 1, с. 8-9)

 

4.                      

 

Здоров'я і хвороби. Що робити, щоб не захворіти.(Ч. 1, с. 13-14; у зош. ч. 1, с. 10-11)

 

5.                      

 

Твоя гігієна. Догляд за зубами. (Ч. 1, с. 15-16; у зош. ч. 1, с. 12-13)

 

6.                      

 

Харчування і здоров’я. (Ч. 1, с. 17-18; у зош. ч. 1, с. 14- 15)

 

7.                      

 

Фізичні вправи та здоров'я. (Ч. 1, с. 21-22; у зош. ч. 1, с. 16-17)

 

8.                      

 

Загартовування. (Ч. 1, с. 23-24; у зош. ч. 1, с. 18-19)

 

9.                      

 

Звички та здоров’я. Здорові та шкідливі звички. (Ч. 1, с. 25-26; у зош. ч. 1, с. 20)

 

10.                 

 

Явища природи. (Ч. 1, с. 31; у зош. ч. 1, с. 21)

 

11.                 

 

Земля та її форма. Глобус – модель Землі. (Ч. 1, с. 33; у зош. ч. 1, с. 22)

 

12.                 

 

Обертання Землі навколо своєї осі. Доба. (Ч. 1, с. 34-35; у зош. ч. 1, с. 23)

 

13.                 

 

Обертання Землі навколо Сонця. Пори року. (Ч. 1, с. 38-39; у зош. ч. 1, с. 24-25)

 

14.                 

 

Досліджуємо властивості повітря. (Ч. 1, с. 40; у зош. ч. 1, с. 26)

 

15.                 

 

Як виникає вітер. (Ч. 1, с. 41; у зош. ч. 1, с. 27)

 

16.                 

 

Водойми рідного краю. (Ч. 1, с. 44; у зош. ч. 1, с. 28)

 

17.                 

 

Досліджуємо властивості води. (Ч. 1, с. 45; у зош. ч. 1, с. 29)

 

18.                 

 

Термометр. Вимірюємо температуру повітря, води.  (Ч. 1, с. 46-47; у зош. ч. 1, с. 30-31)

 

19.                 

 

Діагностична робота № 1.

 

20.                 

 

Аналіз діагностичної роботи. Осінь у природі. Осінні місяці. Ознаки осені в неживій природі. (Ч. 1, с. 52, 53; у зош. ч. 1, с. 32, 33)

 

21.                 

 

Урок-екскурсія. Спостерігаємо за осінніми явищами в природі.

 

22.                 

 

Рослини восени. (Ч. 1, с. 57-58; у зош. ч. 1, с. 34)

 

23.                 

 

Будова й різноманітність рослин. (Ч. 1, с. 59-60; у зош. ч. 1, с. 35-36)

 

24.                 

 

Досліджуємо, як поширюються плоди та насіння в природі. (Ч. 1, с. 61-62; у зош. ч. 1, с. 37)

 

25.                 

 

Дикі та свійські тварини. (Ч. 1, с. 66-67; у зош. ч. 1, с. 38-39)

 

26.                 

 

Комахи восени. (Ч. 1, с. 70-71; у зош. ч. 1, с. 40)

 

27.                 

 

Птахи восени. (Ч. 1, с. 72-73; у зош. ч. 1, с. 41)

 

28.                 

 

Звірі восени. (Ч. 1, с. 76-77; у зош. ч. 1, с. 42)

 

29.                 

 

Праця людей восени. (Ч. 1, с. 79-80; у зош. ч. 1, с. 43)

 

30.                 

 

Узагальнення знань учнів. Створення лепбука  «Осінь у природі».

 

31.                 

 

Безпечні та небезпечні ситуації. Знаходимо правильні рішення. (Ч. 1, с. 83-84; у зош. ч. 1, с. 44)

 

32.                 

 

Безпека вдома. (Ч. 1, с. 85-86; у зош. ч. 1, с. 45)

 

33.                 

 

Безпека на вулиці. (Ч. 1, с. 87-88; у зош. ч. 1, с. 46-47)

 

34.                 

 

Досліджуємо ситуації можливої небезпеки в школі. (Ч. 1, с. 92-93; у зош. ч. 1, с. 48)

 

35.                 

 

Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях. (Ч. 1, с. 94-95; у зош. ч. 1, с. 49)

 

36.                 

 

Форми земної поверхні. (Ч. 1, с. 96-97; у зош. ч. 1, с. 50)

 

37.                 

 

Гірські породи. Досліджуємо властивості гірських порід. (Ч. 1, с. 100-101; у зош. ч. 1, с. 51)

 

38.                 

 

Ґрунт та його значення. Досліджуємо властивості ґрунту. (Ч. 1, с. 102-103; у зош. ч. 1, с. 52)

 

39.                 

 

Діагностична робота № 2.

 

40.                 

 

Аналіз діагностичної роботи. Зима в природі. Зимові місяці. Ознаки зими в неживій природі. (Ч. 1, с. 106, 109-110; у зош. ч. 1, с. 53, 54-55)

 

41.                 

 

Урок-екскурсія.  Спостерігаємо за зимовими явищами в природі.

 

42.                 

 

Як утворюється сніг і лід. Досліджуємо властивості снігу та льоду. (Ч. 1, с. 111-112; у зош. ч. 1, с. 56)

 

43.                 

 

Рослини взимку. (Ч. 1, с. 115-116; у зош. ч. 1, с. 57-58)

 

44.                 

 

Тварини взимку. (Ч. 1, с. 117-118; у зош. ч. 1, с. 59-60)

 

45.                 

 

Зимові розваги. Як одягатися взимку. (Ч. 1, с. 119-120; у зош. ч. 1, с. 61)

 

46.                 

 

Узагальнення знань учнів. Створення лепбука «Зима в природі».

 

47.                 

 

Твої обовʼязки вдома. (Ч. 2, с. 4-5; у зош. ч. 2, с. 5)

 

48.                 

 

Твої обовʼязки в школі. (Ч. 2, с. 6-7; у зош. ч. 2,  с. 6-7)

 

49.                 

 

Працелюбність та лінощі. (Ч. 2, с. 8-9; у зош. ч. 2, с. 8-9)

 

50.                 

 

Людяність, вдячність і співчуття. (Ч. 2, с. 12-13; у зош. ч. 2, с. 10-11)

 

51.                 

 

Спілкування.  Умови взаєморозуміння. (Ч. 2, с. 14-15; у зош. ч. 2, с. 12)

 

52.                 

 

Твої друзі. (Ч. 2, с. 16-17; у зош. ч. 2, с. 13-14)

 

53.                 

 

Умови співпраці. (Ч. 2, с. 21; у зош. ч. 2, с. 15)

 

54.                 

 

Кого  називають  вихованою  людиною. (Ч. 2, с. 22-23; у зош. ч. 2, с. 16)

 

55.                 

 

Охайність. (Ч. 2, с. 24-25; у зош. ч. 2, с. 17-18)

 

56.                 

 

Твоя країна – Україна. Символи держави. (Ч. 2, с. 29-30; у зош. ч. 2, с. 19)

 

57.                 

 

Твої права як члена суспільства. (Ч. 2, с. 31-32; у зош.   ч. 2, с. 20)

 

58.                 

 

Твої обовʼязки як члена суспільства. (Ч. 2, с. 33-34; у зош. ч. 2, с. 21)

 

59.                 

 

Київ – столиця України. Історичні памʼятки Києва. (Ч. 2, с. 38-39; у зош. ч. 2, с. 22)

 

60.                 

 

Подорожуємо Україною. Найбільші міста України. (Ч. 2, с. 40-41; у зош. ч. 2, с. 23)

 

61.                 

 

Природні багатства України. (Ч. 2, с. 42-43; у зош. ч. 2, с. 24)

 

62.                 

 

Видатні історичні постаті України. (Ч. 2, с. 46-47)

 

63.                 

 

Внесок українців у світові досягнення. (Ч. 2, с. 48-49; у зош. ч. 2, с. 25)

 

64.                 

 

Навчальний  проєкт «Відомі люди рідного  краю». (Ч. 2, с. 49)

 

65.                 

 

Діагностична робота № 3.

 

66.                 

 

Аналіз діагностичної роботи. Весна в природі. Весняні місяці. (Ч. 2, с. 52; у зош. ч. 2, с. 26)

 

67.                 

 

Урок-екскурсія. Спостерігаємо за весняними змінами в природі.

 

68.                 

 

Ознаки весни в неживій природі. (Ч. 2, с. 53; у зош. ч. 2, с. 27-28)

 

69.                 

 

Рослини навесні. (Ч. 2, с. 56-57; у зош. ч. 2, с. 29-30)

 

70.                 

 

Умови  вирощування рослин. (Ч. 2, с. 58-59; у зош. ч. 2, с. 31)

 

71.                 

 

Комахи навесні. (Ч. 2, с. 60-61; у зош. ч. 2, с. 32)

 

72.                 

 

Птахи навесні. (Ч. 2, с. 64; у зош. ч. 2, с. 33-34)

 

73.                 

 

Звірі навесні. (Ч. 2, с. 65; у зош. ч. 2, с. 35)

 

74.                 

 

Взаємозвʼязки в природі. Ланцюги живлення. (Ч. 2, с. 66-67; у зош. ч. 2, с. 36-37)

 

75.                 

 

Як поводитись в природі навесні. (Ч. 2, с. 70; у зош. ч. 2, с. 38-39)

 

76.                 

 

Праця людей навесні. (Ч. 2, с. 71-72; у зош. ч. 2, с. 40)

 

77.                 

 

Узагальнення знань учнів. Створення лепбука «Весна в  природі».

 

78.                 

 

Рукотворні матеріали та їх властивості. (Ч. 2, с. 75-76; у зош. ч. 2, с. 41)

 

79.                 

 

Використання рукотворних матеріалів у побуті. (Ч. 2, с. 77-78; у зош. ч. 2, с. 42)

 

80.                 

 

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. (Ч. 2, с. 79-80; у зош. ч. 2, с. 43)

 

81.                 

 

Навчальний проєкт «Досліджуємо  найважливіші винаходи людства». (Ч. 2, с. 80)

 

82.                 

 

Україна у світі. Країни – сусіди України. (Ч. 2, с. 84-85; у зош. ч. 2, с. 44)

 

83.                 

 

Різноманітність людей у світі. (Ч. 2, с. 86-87; у зош. ч. 2, с. 45)

 

84.                 

 

Культура та звичаї різних країн світу. (Ч. 2, с. 91-92; у зош. ч. 2, с. 46)

 

85.                 

 

Навчальний  проєкт «Подорожуємо  країнами  світу». (Ч. 2, с. 92)

 

86.                 

 

Діагностична робота № 4.

 

87.                 

 

Аналіз діагностичної роботи. Літо в природі. Літні місяці. (Ч. 2, с. 96; у зош. ч. 2, с. 47)

 

88.                 

 

Ознаки літа в неживій природі. (Ч. 2, с. 97; у зош. ч. 2, с. 48)

 

89.                 

 

Рослини влітку (Ч. 2, с. 98-99; у зош. ч. 2, с. 49-50)

 

90.                 

 

Лікарські рослини. (Ч. 2, с. 103; у зош. ч. 2, с. 51)

 

91.                 

 

Отруйні рослини. (Ч. 2, с. 104; у зош. ч. 2, с. 52)

 

92.                 

 

Тварини влітку. (Ч. 2, с. 105-106; у зош. ч. 2, с. 53)

 

93.                 

 

Літні розваги. Правила поведінки на водоймах улітку. (Ч. 2, с. 109-110; у зош. ч. 2, с. 54-55)

 

94.                 

 

Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. (Ч. 2, с. 111-112; у зош. ч. 2, с. 56)

 

95.                 

 

Узагальнення  знань  учнів. Створення  лепбука  «Літо  в  природі».

 

96.                 

 

Урок-екскурсія. Спостерігаємо за ознаками  літа, що наближається.

 

97.                 

 

У природі все взаємоповʼязано. (Ч. 2, с. 115-116; у зош. ч. 2, с. 57)

 

98.                 

 

Значення природи для людей. (Ч. 2, с. 117)

 

99.                 

 

Діагностична робота № 5.

 

100.            

 

Аналіз діагностичної роботи. Охорона природи. (Ч. 2, с. 121-122; у зош. ч. 2, с. 58-59)

 

101.            

 

Червона  книга  України. (Ч. 2, с. 123-124; у зош. ч. 2, с. 60-61)

 

102.            

 

Узагальнення  спостережень  за змінами  в  природі  впродовж  року. Підсумковий урок за рік.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар